pregnancy

Wednesday, February 17, 2010

Argghhhhh,,,,,,,...............

Kulari ke hutan kemudian teriakku

Kulari ke pantai kemudian menyanyiku

Sepi... sepi..dan sendiri

aku benci

Aku mau bingar...

aku mau di pasar

Bosan aku dengan penat

Dan enyah saja kau pekat

Seperti berjelaga jika kusendiri... ...

Pecahkan saja gelasnya biar ramai...

Biar mengaduh sampai gaduh...

Aih...

ada malaikat menyulam Jarring laba laba belang di tembok Keraton putih

Kenapa tak goyangkan saja... Loncengnya...

Biar terdera

Atau aku harus lari ke pantai Belok ke hutan... .

.

.

.

.

.

.

nak belok mane nih?? pantai batu buruk ker hutan bukit bauk....ak perlukan ruang untuk bersendiri....tp bile sendiri terasa sepi dan sunyi jer....help me!!!pe yg ak nak kan sebenarnyer.....

STRESS nyer, 

FRUST arrrGH....shhhh.....

EMO pon ader gak ni...just waiting da rite tyme to cry on my hubby shoulder...sob sob...

MALAs pon ader...,malas nak wat keje...serba serbi malas "tuk arinie jer k"....

Xde MOOd lagi,,, xde mood nak cakap byk2 ,tp x elok plak org bebual kiter x layan....tp sumpah mmg xder mood nk ckp...so korang jgn lar tanyer byk2, nak citer2 ak ble dgr....

nak senyum pon x pandai.....mcmner erk...tunjuk kan bleh x??

i need tyme 4 myself actually....think +ve k.....

 

No comments:

Post a Comment